men tankene mine får du aldri

Sunday, December 26, 2004

Smerten

Med folede hender spør jeg deg
om hvilke vei jeg bør velge.
Du er den eneste som vil forstå
hvor jeg egentlig vil gå.

Smerten som kommer
og smerten som går
er ikke den smerten
som du får.

Jeg vil ikke skuffe
og jeg vil ikke ødelegge.
Jeg vil aldri gjøre noe
som gjør andre vondt.

Smerten som kommer
og smerten som går
er ikke den smerten
som du får.

Så hvordan vet jeg at de vil forstå,
det valget jeg nå snart tar.
Vil de kunne tilgi, vil de kunne se,
at smerten aldri lot meg være i fred.

2 Comments:

  • At January 2, 2005 at 5:57 AM, Blogger siri said…

    Eg forstår ikkje så mye.. Mye eg ikkje ser. Forvirra lille meg? Eg forstår ikkje koss d kan ha seg at et enkeltmenneske kan ha så mye å bæra på.

    "Om knenå å skuldrene verke,så ta av deg d du bære på. Ingen gronn te at du ska bæra heile kloden heilt aleina... Alt ska bli bra igjen, alt ska bli bra- sjøl om ingenting bler som d va."

    Vettkje ka eg kan sei, for d har så lite å sei..?
    Vit jallfall at eg e kjempegla i deg, og e her for deg.. uansett når, kor og kati.

     
  • At January 2, 2005 at 6:04 AM, Blogger Trine said…

    heia vennen..
    Ser at du har toge rådet mitt... :)
    -Eg vett at d hjelpe å skriva!!
    Eg e stolte av deg vennen, på mange måder.
    Og eg vett at du vett at eg vett at du vett at eg vett det- og eg e alltid her for deg!! :)
    Ubeskrivelig gla i deg vennen!
    -big hug-

     

Post a Comment

<< Home