men tankene mine får du aldri

Friday, October 15, 2004

Dagen i dag

Har vært på skolen helt til 16.00 på en fredag. Var igjen når skolen sluttet med Lina for å redigere filmen vår. Tror den kan bli litt grei når den er ferdig.
Ellers skal jeg nå tusle meg en tur bort til Christine. Skal være med henne å sitte barnevakt, noe som sikker blir skoy siden jeg elsker barn:)
Men når jeg satt her å tenkte kom jeg på noe jeg vil skrive. Jeg vil få ut noen tanker og følelser. Har ikke tid til å skrive det nå, men tipper når jeg kommer hjem at det blir skriving på meg lenge utover de mørke nattetiemene. En ting er sikkert det er alt verd det. Hva skulle vi gjort uten skrivingen.... Så det neste jeg skal skrive om er en del følelser jeg har inni meg, en del gjemte følelser som savn, lengsel og leting...
Ha en fabelaktig kveld alle sammen:)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home