men tankene mine får du aldri

Tuesday, October 05, 2004

Så nå har jeg også fått meg blog

I dag var jeg sammen med Siri hos Tine. Følte presse til å ta meg en tur etter mange måneder med mas. Synes det var et stress i seg selv å dra hele veien ut til Ålgård, men av og til må man vell bare det. Vi koste oss med både Tines spesial pizza og med en fotosesion. Dette skulle vise seg å bli en minnerik kveld.

Senere på kvelden kom Eli og to andre jenter bort. Det var Eli som rådet meg til å lage blog. Vi satte i gang og før vi viste ordet av det hadde også jeg som i likhet med dem fått meg en blog. For meg hørtes det å ha blog veldig innteressant ut fordi jeg elsker å skrive. Hva skulle vi gjort uten evnen til å skrive. Hva med alle tankene du har gjemt bak i hodet, når skal de få muligheten til å komme ut. Skrive er en fin ting, både til å få ut tanker, frustrasjon, sinne og glede. Så jeg vil bare takke Eli så sinnsykt mye for å ha gitt meg denne ideen.

Ellers er det nå høstferie noe som er helt greit. I går var jeg med Sandra å shoppet. Etterpå satt vi å slappet av hos henne i noen timer. Elisabeth kom etterhvert også ned, noe som var veldig koselig. Disse to sammen med Tine er tre venner jeg har fått etter å ha begynt på forus vgs. Det som er så utrolig rart er at vi har fått et så sinnsykt bra forhold og blitt så utrolig gode venner etter å bare ha kjent hverandre i knapt halvannet år. Jeg er så takknemelig og glad for å ha blitt kjent med disse tre jentene. De har allerede satt sine spor i meg og jeg har blitt utrolig glad i dem.

Ellers må jeg jo nevne mine aller beste venner Lotte, Linn, Line og Tonje. Livet hadde ikke vært det samme uten dem. Vi har kjent hverandre i en mange år nå og vennskapene har vist seg å være utrolig sterke. Vi støtter hverandre gjennom tykt og tynt. Er så utrolig glade i dere.
Må også bare si at jeg merker utrolig godt at Lotte er borte. Hun går dette året på high school i Oregon. Savner henne utrolig mye og gleder meg til å selv sette turen for på besøk til henne 19 februar....

1 Comments:

  • At October 5, 2004 at 1:50 PM, Blogger Eli said…

    Heisann.
    Jeg er så stolt over deg som har fått deg blog. Jeg håper du vil finne like stor glede av å ha en blog som jeg har hatt. Dessuten ble jeg skikkelig glad da jeg så deg på Ålgård i dag. Det var en kjempekjekk overaskelse og se deg som det folket du er ;) Og det var ikke en tull :p

     

Post a Comment

<< Home