men tankene mine får du aldri

Wednesday, December 15, 2004

Gratulerer med dagen

Den 11. desember fylte du år. Jeg skriver nå en gratulasjon til deg, fordi jeg ikke maktet gjøre det den dagen. Det var en gledens dag, men også sorgens dag. Gleden over en bursdag, men sorgen over å ikke kunne feire den med deg. Jeg var oppe hos deg to ganger denne dag. En gang med en hjertekrans og to lys. Da var jeg der sammen med mormor,morfar og Jon Terje. Jeg måtte da senere på dagen opp en gang til for å komme til deg alene. Jeg måtte jo få sagt gratulere med dagen til deg ordentlig vet du.

Senere den dagen feiret Tobias, Tomas og jeg deg. Vi bakte kake, kjøpte is og lagde pizza. Tobias tok på musikk og sang for deg også. Når det så ble tid for sengen var det siste Tobias og Tomas sa til meg: Tante Eg savne farmor. (Tobias)
Eg og savne farmor. (Tomas)
Av at disse to små kunne si noe sånt satt meg helt ut og jeg ble målløs mens tårene presset på. Det eneste jeg kunne var å omfavne dem og fortelle at hun var utrolig glad i dem og savnet dem også.

Senere ble det mye sitting og tenking...Du er alltid i mine tanker, og der kan ingen ta deg bort fra. Du vil alltid være hos meg, i meg og rundt meg. Jeg vil aldri slippe taket om deg, for du er min og bare min.

Gratulerer med dagen kjære mor.
Håper du ble ordentlig feiret i himmelen.
Savner deg mammaen min og er utrolig glad i deg.
Vi skal snart være sammen igjen og da vil ingen av oss trenge feire bursdagen alene.

Nå når julen nærmer seg kjenner jeg smerten stige. Vil så gjerne ha deg her, holde rundt deg og gi deg en god varm klem...


1 Comments:

  • At December 23, 2004 at 3:40 PM, Blogger Trine said…

    Du e ein inspirasjon!
    Du e utrolig sterke,
    og eg beundre at skrve ting ner,
    eg vett at det hjelpe!
    Kjempe gla i deg vennen..
    You know I'm here.. :)

    -Klem-

     

Post a Comment

<< Home