men tankene mine får du aldri

Friday, March 25, 2005

Et ord

Et lite sekund var alt som skulle til å du sa det gale ordet.
Det orde som i bunn og grunn ikke er så farlig,
men for meg skjærer dypt inn i hjerteroten.
Det lille ordet som forandrer alt, er et helt meningsløst ord for deg.

Det er nå ting snus opp ned.
Ordet lager nye veier for deg og meg.
Jeg må forandre på ting og på mine vurderinger.
Jeg må dessverre ta bort det jeg hadde gitt deg......

Jeg stolte på deg, og gjør det egentlig fortsatt.
Du brøt ingen løfter, men ordet såret meg.
Det såret ikke personlig, og du vet heller ikke at det gjorde det.
Det er bare for meg det er et helt annet enn et vanlig ord.

Nå tas min lojalitet bort.
Den trekkes inn fra alles grenser.
Mine grenser minkes for hver dag,
fordi det er mange sårende ord der ute...

Ord som er meningsløse for resten av verden.
Ord som ikke har en spesiell mening.
Ord som ikke sier noe spesielt.
Det er disse ordene som treffer meg.

Jeg blir nå trekt tilbake til meg selv.
Finner ut at egentlig kan jeg ikke stole på noen.
Vil ikke alle disse ordene skal finnes, men de gjør.
Den eneste jeg kan stole på er meg, men kan jeg virkelig det?

2 Comments:

  • At April 1, 2005 at 5:39 AM, Blogger Trine said…

    wow...

    I want to say something special,
    I want to say something true.
    But in fear of saying the wrong things,
    all i can say is that I love you!

    You mean so much to me,
    and I understand alot of what you say.
    And finding you has been a blessing,
    and I hope you will always stay!

    I love you babe,
    and I know about the hurtful words.
    I know that the harmless words being said,
    means something different when it hurts.

    I hope you trust me,
    and that you know i care.
    And I hope you never question,
    me being there...

    Babe, Im here,
    I hope you know that i'll never leave.
    And together we are strong,
    we just have to believe!

    Take my hand and walk with me,
    together we can make it through.
    Both suffering full of pain,
    but we can make it, together, ME AND YOU :)

     
  • At April 2, 2005 at 4:23 AM, Blogger siri said…

    Mårnings Kjære!
    Itte bussturen vår sammen, så vett du at eg vett godt ke du snakke om.. Eg har kjent d sjøl, at feil ord har komt ut av feil monn, og eg har kjent kor såranes d kan ver når d e folk du e gla i, og som du trodde kjente deg bedre enn at di enten slenge drit bak ryggen din, eller seie feil ord te deg. D e ingen enkel sak, men eg vett at Gud e stolt øve meg, har fryde seg øve meg, han elske meg faktisk- UANSETT!! Uansett ka eg har gjort gale, uansett ka eg ikkje har gjort, uansett ka folk tenke om meg, og uansett om eg ikkje når opp te mine egne forventninga.. AKKURATT d samma gjelde deg! Han e STOLT øve deg, har FRYDE seg øve deg, har ELSKE DEG, Linn!! E ikkje d någe på?

    Uendelig gla i deg, babe! Hils KiwiSunshine fra meg;)

     

Post a Comment

<< Home