men tankene mine får du aldri

Sunday, October 09, 2005

Nå gjør jeg det....

Hvorfor trekker jeg meg alltid når jeg har bestemt meg.
Hvorfor kan jeg ikke stå for det jeg har bestemt.
Kanskje fordi jeg er redd, redd for smerten og hva som vil skje etterpå.
Redd for hvor jeg vil havne og hva jeg vil gå glipp av.

Men hvorfor trekke meg når jeg vet jeg må gjennomføre det snart.
Jeg kan ikke fortsette slik som nå.
Alt bare rakner mer og mer...
TIng sklir mer og mer fra hverandre, og jeg revner i alle ender.
Det er på tide og trosse frykten og få det overstått...

Jeg har bestemt meg, men er veldig redd..,
Blanke tårer vil snart skifte farge.
Tenk om ting skjer og jeg blir liggende i tanker men uten å eksistere?!
Tenk hva som blir konsekvensene av alt dette...
Men.....

Mor jeg vil tilbake
Til ditt myke mørke leie
Verden er for stor for meg
La meg forsvinne i deg.

1 Comments:

Post a Comment

<< Home